luni, 9 mai 2011

Flori mai aparte

Fotografiind florile din gradina mea, am constatat ca anul acesta s-au strans foarte multe flori de culori inchise, aproape negre. Desi aparatul de fotografiat nu reda chiar fidel culorile, se apropie cat de cat de realitate.
O lalea aproape neagra,
O petunie de un albastru foarte inchis,
Si o panseluta chiar neagra, care alaturi de cea care urmeaza ...
... si care e strabatuta de vinisoare negre, fac parte din jardiniera asta, in care am adunat cateva panselute care mi-au fost dragi si am considerat eu ca au meritat exorbitantul pret de 3 lei per bucata:
Lobelia care se vede este tot cumparata, ca eu n-am reusit nici anul asta s-o fac din seminte, a sucombat inainte de vreme.
Urmeaza o serie de lalele cu culori care imi plac teribil:
plus o hortensie pe care i-am facut-o cadou sotului, de ziua lui,
iar aici doi dintre trandafiri, pe care anul asta i-am taiat mai altfel, in incercarea de a-i transforma in copacei.
si patrunjelul cret care, desi nu e floare, imi este si el drag tare, pentru ca e pus anul trecut de mine din seminte si anul asta e tare harnic.

7 comentarii:

Vasi Dubreu spunea...

Deabia astept sa vad cum iti infloresc trandafirii, ca sunt atat de frumosi copaceii.Aia din comert sunt altoiti in maces batranel.

Ninulescu spunea...

E foarte frumoasa panselutza neagra, daca face seminte o sa vreau si eu 2,5 seminte.

cristina spunea...

ninu, daca face seminte (si o s-o pandesc special), iti colectez neaparat intre 2 si 5 seminte tie :)))

Ninulescu spunea...

Ok mersic mult ! :))

Catrinel spunea...

Ioi ce frumoooooos!!!

Dani P. spunea...

Panselutele sint superbe ! Din aia cu vinisoare, nici n-am mai vazut !

David Octavian spunea...

Minunate flori.Panselutele imi plac mult,dar petunia aia m-a lasat fara cuvinte.Este de-a dreptul superba