vineri, 1 iunie 2012

Ce am mai terminat, ce am mai inceput

Va spuneam eu acum muuuulta vreme, aici, ca vreau sa-mi fac un costum crosetat cu granny square. Mi l-am terminat de un secol, de juma' de secol l-am pozat, iar acum, in timpul vietii mele, vi-l arat si voua:
Fusta n-am purtat-o niciodata, pentru ca ii trebuie captuseala si nu m-am invrednicit sa-i pun.
Vestei i-a trebuit un adaos, caci intre timp m-am mai ingrasat :)))
Si pe vesta urmatoare, gasita pe net, am inceput-o recent, dintr-un fir de bumbac mercerizat luat de pe Breslo. Deocamdata aici dau doar originalul si schemele.


3 comentarii:

Catrinel spunea...

Fusta îmi place în mod special. Combinaţia de culori e tare reuşită. Trebuie să îi pui căptuşeală :D
Am luat şi eu schemele de la vestă. Cine ştie? Poate mă învrednicesc şi eu.

Mihaela spunea...

Ei, Cristina, ziceai ca sunt mai mica decat tine cu un an, dar eu cred ca sunt cu mult mai multi, ca tu ai cel putin 150 de ani(un secol, plus o juma de secol, plus ce nu ai declarat inca) dupa cele scrise aici, iar eu nu...:D Fusta e super, bine ca te mai cuprinde , daca zici ca te-ai mai ingrasat. :)

cristina spunea...

Catrinel, de a fusta plecasem si eu, dar imi ramanea multa ata si am zis sa fac ceva cu ea.

Mihaela, m-ai prins! :))))))))