luni, 11 noiembrie 2013

Esarfe si bentite crosetate

Candva, cineva mi-a comandat doua esarfe.  Pe masura ce o lucram pe prima, i-am facut poze, gandindu-ma ca poate o sa vrea sa vada cum iese din culorile pe care si le alesese:
 Apoi m-am gandit ca o sa vrea sa vada cum a iesit ...
 ... dar nu a vazut-o nici macar terminata, caci ramasese sa ii fie surpriza cand le va vedea in realitate. N-a mai putut veni sa le ia asa ca le-am "scos in lume". Le-a vazut altcineva si le-a vrut.
 
Iat-o si pe a doua, in fazele ei de executie:
 
 
Asa ca ... nu e intotdeauna pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste. Spre surprinderea mea, acea persoana a mai vrut inca o esarfa, cu culori mai deschise, asa ca iat-o si pe a treia:
Alaturi de esarfe, am mai vandut si cateva bentite:
 
 


Asta am mai facut eu in ultimul timp, n-am stat degeaba, chiar daca nu scriu aici mult.

9 comentarii:

Mihaela Dămăceanu spunea...

Cristina, arată superb, toate trei eşarfele. Din bentiţe îmi place cel mai mult ultima, că eu mereu vreau CULOARE!
Eşti hărnicuţă, furnicuţo!

simf spunea...

faine minunatele tale - tot ma intreb de unde ai atata rabdare. fain primul manechin - daca vrei, poti sa-l faci pitic de gradina -, iar al doilea e de-a dreptul pur si simplu genial ;))

cristina spunea...

mihaela, incepe sa-mi placa si mie culoarea, de unde pana recent eram numai cu nuantele sobre ...

simona, nu mai bine invers? ca pe primul am dat o gramada de bani ... ;)))

Dani P. spunea...

A treia esarfa e cea mai faina. Si la asta contribuie si manechinul :)

cristina spunea...

:))) fetelor, lasati-mi manechinuitul in pace, ca poate i se urca la cap si incepe sa-si dea aere de vedeta, sau mai rau, vrea sa fie platit pentru fotoseșăn! :)))

ghemulet spunea...

Imi place maaaxim de tot prima esarfa...foarte "de efect" si usor de facut banuiesc.AI lucrat muuult si cu spor..Foarte frumoase lucrusoarele tale.felicitari.

cristina spunea...

ghemulet, asa am zis si eu cand m-am apucat de prima esarfa, dar sa stii ca n-a fost chiar foarte usor de facut, a avut un ”șpilifanț”, a fost nevoie de un artificiu ca să iasă așa.

Mihaela spunea...

Si eu tot de manechin vroiam sa spun, ca nu se asorteaza la asa esarfa colorata , barba :).
Trebuie sa ii faci si lui ceva potrivit :).

cristina spunea...

Mihaela, lui nu-i mai fac, pentru ca le pierde. trebuie sa se multumeasca doar cu ceea ce probeaza :)