miercuri, 23 august 2017

Cum scapi de un blog?

UPDATE2: Am facut ceea ce scriam mai jos ca e foarte greu: am luat fiecare blog din lista cu bloguri pe care le urmaresc si am facut click pe el, ca sa-i urmaresc CONTINUTUL, nu titlul! Surpriza! Blogul care are adresa http://stylish-crochet.blogspot.com/ , cand am facut click pe el, mi-a aparut ca avand adresa de fapt a celui invadator, din poza de mai jos! Il voi sterge din setari si voi vedea daca mai apare. Eu zic sa nu  faceti click pe adresa data de mine mai sus.


UPDATE: N-am reusit sa rezolv nimic pana acum, dar cautand in "Ajutor", am descoperit pe forumul lor ca mai are cineva problema mea, cu exact acelasi blog: https://productforums.google.com/forum/#!topic/blogger/Y-yvxK1Y8i0;context-place=forum/blogger
Am scris si eu acolo si sper sa primim un raspuns.
La o problema similara, postata de altcineva in martie, nu s-a dat nici un raspuns corespunzator, insa. Omul cu problema asta a fost sfatuit sa deschida fiecare blog din lista de bloguri pe care le urmareste si sa caute continutul, nu numele blogului parazit! E foarte greu asa. El a facut-o, dar n-a gasit nimic. E descurajant.




M-am trezit acum cateva zile cu un musafir nepoftit in lista mea de bloguri. E o porcarie care are in nume ceva cu Books si care publica zilnic zeci de articole despre pdf, word si nu mai stiu ce. Imi umple lista de articole din blogger si nici macar nu apare in lista blogurilor pe care le urmaresc, macar sa-l pot sterge cu manuta mea de acolo, sa nu ma mai invadeze.
Stie cineva ce e porcaria asta si cum pot scapa de el???
Pun o captura de ecran, ca sa intelegeti mai bine:


Ati patit vreodata asa ceva?


Si am mai descoperit ceva foarte ciudat! De aproape o saptamana publicul meu cel mai numeros este din Ucraina! Chiar azi am avut 17 vizualizari din Ucraina si doar 2 din Romania!

12 comentarii:

simf spunea...

e pe lista de lecturi si iti apar actualizarile. intra in setari, fie in lista de lecturi, fie in afiseaza notificarile de la, si sterge bokks cum il cheama. (suna-ma daca vrei asistenta in timp real)
cu ucraina... nu stiu.

Laura spunea...

Eu am alta problema. Primsc in spam foarte multe mesaje in engleza de la autori anonimi, mesaje in care sunt incurajata sa scriu, sunt felicitata pentru postari etc. Sunt foarte muuuulte, nu le mai suport. Am dat copy paste vrand sa vad traducerea pe google translate si am descoperit ca multe din acestea sunt prestabilite. Nu stiu care e rolul lor, dar sunt deranjante. V-ati confruntat cu asa ceva pe platforma blogger?

cristina spunea...

Laura, in spamul de pe mail?

simf spunea...

Laura, e spam generat de roboti. Si eu primesc zeci, e unul dintre motivele pentru care am comentariile moderate.

Laura spunea...

In spamul de pe blog.

Laura spunea...

Si eu moderez comentariile, dar nu mai suport tona de mesaje.

cristina spunea...

Laura, dar cu moderarea comentariilor mesajele alea se duc direct in spam, nu le mai vezi tu. Eu nu vad nici un spam, decat daca intru anume pe-acolo.

martamag spunea...

Eu știu chiar mai puține decît voi( Cristina și Laura). E o chestie enervantă!

cristina spunea...

Marta, da, a fost foarte enervant, dar m-am bucurat cand am descoperit care-i buba.

RamonaM spunea...

Da si eu primesc mesaje in engleza dar le trimit ca spam.

anca spunea...

Eu de asta mi-am moderat comentariile,a fost o perioada cand primeam zilnic,dar nici nu am mai primit demult :)
Ieri am avut 800 vizualizari din Ucraina :D...apoi in alta zi cateva sute din rusia,in alta zi din germania...nu stiu de ce...

fiordaliso spunea...

Si mie mi se intampla la fel cu vizualizarile, Unkraina, Rusia, uneori SUA depasesc adesea numarul de vizualizari din tara. In rest... mesaje nedorite nu primesc si nu am activat moderarea comentariilor.